Glitter

Hej på er alla!

Blev nyss(1 timme sedan) klar med två kunder. Tvillingar var dom, jätte trevliga och söta, lite rastlösa och stressade bara. Det blev fransk på båda, en med gelé och en med akryl.

En sak är säker, vill man ha fransk så ska man välja akryl tycker jag. Det blir mkt snyggare smajl och strukturen passar för fransk! ca. 2.5 timmar tog det var, jag tycker det är en helt ok tid ändå. Det tar ju ett tag att fila, härda och applicera även på salonger! så även om jag är lite långsam så var det ändå inte så stor marginal.

Hoppas ni blev nöjda iaf tjejer och ni är välkommna tillbaka.

Något som jag tycker är lite tråkigt är att fler inte väljer lite glittriga dekorations naglar istället för vanlig vit fransk manikyr.
Fransk manikyr är jätte snyggt och fräscht, men glitter piffar upp tillvaron lite.
Nästan alla bokningar jag hittils fått har bara velat ha fransk manikyr, (inget fel i det men..)
Kom igen tjejer, våga glittra ikapp med varandra.
Ovan är bara några av de glitter jag har att välja mellan.
;)

Kommentarer
Postat av: Sali

JA! MERA GLITTER, FÄRGER, MÖNSTER OCH GLITTER IGEN! :D ringer dig imorgon puss!

2009-01-08 @ 19:05:30
Postat av: JOHANNA

Heej ! Jo det var lite rastlöst haha.. Men är super nöjd och Kommer Gärna tillbaks. :-)

/ johanna

2009-01-09 @ 09:01:29
URL: http://sandra87love.zoomin.se
Postat av: Linn

Jag vill ha glitter, massvis! hör av dig när du har tid och lust att fixa mina:)puss

2009-01-09 @ 22:27:09
URL: http://miissla.blogg.se/
Postat av: GlitterGalen

skulle jag har ha bokat skulle jag lungt vilja ha glitter, blått eller lila förmodligen för det e min favo färg och kanske 2-3 färger? ÄLSKAR GLITTER!!!

2011-01-10 @ 21:27:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0