Fransk Manikyr

Söta Sadaf hade bokat tid hos mig här för några dagar sen och när vi väl kom hit (hon gick vilse två ggr hihi) så satte vi igång med hennes naglar. Hon hade jätte fina naglar redan innan, jätte fin form och starka naglar men hon ville ha lååånga på direkten. Så självklart fick hon det!




Blev en lång fransk manikur med akryl. Och sedan ett ljusrosa skimrande lack över från American Nails!

TIPS..:
Det blir jätte snyggt med ett skirt rosa lack över fransk manikyr. På så sätt blir inte det vita så markant och naglarna ser lite mer glansiga och välmanikyrerade ut!


Kommentarer
Postat av: Juicy

hallojsan.

Duuu, jag vill att du ska göra mina naglar :) Men vad kostar det liksom+ ta min mail adress och svara [email protected] :)

2009-02-03 @ 12:34:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0