Ang. Nagelbordet

Danni om Nagelbord!:
Undrar vart dit nagelbord kommer ifrån? har tänkt länge att jags ka köpa ett men har inte hittat nåt lämpligt men dit va jätte bra :)

Svar: Hej Danni, eftersom att du inte lämnade någonstans där jag kan svara så svarar jag är i bloggen. hoppas du ser det här nu då.

Jag fick mitt nagelbord i födelsedags present av min pojkvän och mamma så jag vet tyvärr inte vart det kommer  ifrån, dock vet jag att det kostade en hel del. Det finns ju jätte fina begagnade bord att köpa lite billigare annares, så mitt tips till dig är att söka på google eller liknande. Tror att det bordet jag har finns på google om man söker där också. Ja jag tycker att det här bordet är jätte bra, ett tips om du hittar det är att köpa till en tillhörande glasskiva så du inte repar det så håller det längre och sjunker inte lika mkt i värde om du vill sälja det vidare sen.

Hoppas du hittar något bra!
Ha det bäst
//My

Kommentarer
Postat av: Daniella

Klart jag läser, läser alltid din blogg :)

Okej tack för hjälpen ska kolla lite nu va man kan hitta :)

2009-02-01 @ 13:09:06
URL: http://winegums.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0