Akryl

Som ni kanske vet så har jag tidigare bara "arbetat" eller rättare sagt använt mig av materialet Gelé när jag bygger naglarna. Men inatt kl. 03.00 så satte jag mig och gjorde ett helt nytt set i akryl, och vet ni vad? jag är helsåld. Så kul och jag tror att jag kommer kunna bli bra på den tekniken!

jag och Sarah exprimenterade lite för några månader sen på hennes salong med akryl, fast det gick ju sådär den gången, eller vad säjer du Sarah? Haha!

Men nu iallafall så presenterar jag här mitt första set i akryl!





Jag har ju tidigare annonserat här i bloggen (eller min förra kanske det var?) att jag kommer att ta kunder när jag känner mig säkrare och har med erfarenhet.
Jag känner nu att jag är redo.

Så känner ni att ni vill ha era naglar fixade av mig så är ni hjärtligt välkommna att höra av er till mig!
Jag kommer endast ta betalt för materialet
(annars skulle jag ju gå back tyvärr!)

Så är ni intresserade så finns jag i Stockholm och ni får gärna höra av er via mail;

[email protected]

Kommentarer
Postat av: patricia

och hur mycket kostar materialet då? :)

2009-01-03 @ 20:41:26
URL: http://patriciaphersson.blogg.se/
Postat av: patricia

okej, när har du tid att göra det då? :)

2009-01-04 @ 00:10:55
URL: http://patriciaphersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0