Airbrush tippar

Hej alla söta!

Har några kunder inbokade i slutet av den här veckan nu, bla en nagelbitare! Ska bli jätte kul och ska fråga dom om jag får lägga in före och efter bilder på dom här i bloggen sen!

Har köpt in lite nya Airbrush tippar som jag tänkte rekomendera för er som vill ha lite med dekorerade och "wow" naglar. Detta är alltså tippar man sätter på nageln och sedan bygger gelé över! Skit snyggt blir det.




Jätte konstiga bilder blev det, men det får duga! Ett exempel på hur naglarna kan se ut med dessa tippar finns i några inlägg under. De är de guldiga leopardtipparna med lite extra strass dekorationer på! Blev mkt uppskattat då jag hade dom hehe! :)

Så vill ni få några av dessa på era händer så är det bara att maila mig för tidsbokning på; [email protected]

Kommentarer
Postat av: Linn

De rosa är skitsnygga:)

2009-01-20 @ 02:22:10
URL: http://miissla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0