Nail art by Bie in Krabi.

Nu är jag hemma från 37 gradiga Thailand igen. Vi åkte till Krabi en dag och då slank jag in på en lite mysig salong på en avskild gata och kollade in dom otroliga naglarna hon hade gjort där. Hon var, som är väldigt ovanligt att se i thailand, certifierad nagelteknolog och otroligt gullig så jag bokade in en tid för påfyllning av mina redan rosa glittriga naglar jag redan hade. Sen gjorde hon lite nailart på mig och voila, kolla in resultatet!



Har ni någonsin sett något vackrare? ;)
Så jag passade på att beställa lite gelé från henne från bangkok. Jätte kul, och vi kommer garanterat hålla mailkontakt och ses igen så fort jag kommer tillbaka till Ao nang beach ;)

(Thanks again Bie for the beautiful nails.)

Kommentarer
Postat av: Juicy

ooh snyggt.

Så du e tillbaka hehe, mina naglar :D

2009-03-03 @ 09:28:21
Postat av: jjj

hur mtk tar du för att göra naglarna :) ? jätte fina! super sugen.

2009-03-17 @ 22:28:21
Postat av: ellinor

Tja tjejen!

Tänkte höra om du gör nagelförlängning och i såfall för hur mycket? :)



Hör gärna av dig så fort som möjligt!

Svara på min blogg.

2010-01-28 @ 17:49:23
URL: http://eseh.blogg.se/
Postat av: Petra Ahlsten

Gillar om det du skrev! Spännande att se en del nyttiga saker och inte bara det generella grejerna som man kan läsa om varje dag. ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0