Nagelbandsolja.


(nagelolja från Scratch nails, -Nailfood jubileumsflaska!)

Det här med nagelolja får man ju höra tjatandes om hela tiden. Och visst blir man trött? jag vet, men det ÄR faktiskt en sak man verkligen borde investeria i och använda.

Om nageln under mår bra sitter materialet också bättre. Däremot finns det vissa oljor, som tex. Myrraholja, (som i sig gör nageln starkare och är bra för tillväxten av nageln) som mfår materialet att ibland bli mjukt och släppa lättare.

Fråga i närmsta skönhetsbutik så kan dom nog guida dig till rätt olja för din nagels behov.
Eller så kan ni ju fråga mig så kan jag kolla upp det! ;)

ps.
Glöm inte att ta hand om nagelbanden, med välvårdade nagelnabnd ser hela handen mkt färschare ut. Små detaljer gör mkt!




till anonym som kommenterade det här inlägget och var orolig över mina egna nagelband så kan jag säja att Ja jag använder nagelolja, däremot så måste jag erkänna att jag är extremt slarig med elfilen på mig själv.
Är självklart försiktig på andra,
men eftersom att jag är högerhänt så är det lättt att man slinter på högerhanden.

Fast.. Jag har ganska bra nagelnband naturligt så jag behöver inte ta hand om dom så extremt mkt heller.

(eftersom att du inte lämnar någonstans där jag an svara så kan du maila mig på [email protected] om du vill fråga något mer eller så. Blir jätte glad när folk ställer frågor!

jag använder mig av en olja som heter "nagelgodis". den inehåller: sesam-, myrra- och lavendelolja och är som växtnäring för naglarna och nagelbanden.)

Kommentarer
Postat av: Anonym

På dig själv ser doom helt trasiga ut har du sån olja? :-S



24408606.jpg" rel="nofollow">http://addimy.blogg.se/nailart/images/2008/dsci020624408606.jpg

2009-02-07 @ 00:05:50
Postat av: Sophia

Det är jag som va anonym...orkade inte skriva namn å så men va använder du för olja? e de den på bilden lr?

2009-02-07 @ 13:50:14
Postat av: michelle

hej hej jag undrar bara vart och hur man beställer tid och hur mycket du tar för en fransk förlängning med acryl :)

2009-02-12 @ 01:20:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0