Renovering dag 1.

Eftersom att jag är sambo med en målare (en jävligt bra sådan också!) så kan man ju lätt tycka att man kan slänga ur si hur som helst att man vill renovera om alla möjliga slags rum när man vill och tro att han ska säja "Visst älskling, jag fixar färg och tapeter imorgon, välj bara vilka färger osv du vill ha!!"...


Exakt så är det
! Bara en liten detalj. När färgen anländer hem så slutar det såhär,






och som ni ser är tumnageln av (på båda händerna..) ;)

Men.. jag får ju bestmma färger, tapeter och allt som jag vill så det är det kanske värt hoho..



Okej Stefan jobbar lite också ;) Haha, så lat är han faktist inte.



I´m going to Rooooock this bedroom! Graowr ;)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback