Myspys i vintern

Vet ni vad? vi bor högt upp på söders höjder (typ..) och har utsikt över hela sthlm city och rakt emot globen. Det finns bara en nackdel med att bo såhär högt upp och det är att huset håller på att blåsa iväg när det är storm ute. Kallt är det också, känns dom om man är 200 meter uppe i liften. svinkallt.

Men, eftersom att vi ska ut och åka skidskor i Gnesta imorgon med grabbarna och Stefans syrra så har jag avrit och handlar jordens mysigaste mössa!! köpte även en babyrosa mjukisdräkt med Ida innan jul. Vilket kommer prefekt till hands nu!

På med rosa mjukisdräkt, svarta lurv tofflor och svart myyysmössa, en kopp varm grönt te med mint honung i som jag fick av Stefans syster i julklapp är också med mig här i soffan nu! Myspys..

Så medans Stefan va i duschen fotade jag hur jag ser ut just nu! hoho. Nu ska jag kolla vidare på Jakter på den försvunna juvelen 2!? -eller ska jag verkligen det?...




Glööm inte att kolla nagelbloggen också för att få se mina första akrylnaglar som jag gjorde inatt kl. 03.00 ;)


Permalink Allmänt Kommentarer (4) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: sali

saaaaknarrr diiig

Postat av: Ida

Min mobil har också helt fuckat ur. Kan inte se nummer, sms eller någonting, och typ inga knappar funkar. Den är helt glapp. Pallar inteee :@

Postat av: Ida

Veeett du vad jag hittade när jag städade? Den där radiomaskinen! När skulle det vara klart? :S

jag ska göra mitt nu, om du vill kan vi mötas upp så får du den. min mobil är dock helt död till och från, så just nu kan jag inte ringa eller smsa...

Postat av: Ida

Bara att ringa igen om du ångrar dig och vill ha den där makapären imorn. Ja om du hinner göra det andra alltså :)



snart börjar skolan igen = du får träffa mig varje dag = ditt liv får mening :D muhaha hämd ;)



pööss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback