Mobilfhan!

Hallå alla!
Gott nytt år på er. Hoppas ni har haft en underbar jul och nyår.

Nu är det såhär, jag har ju haft världens mest felgjorda mobiltelefon ett tag nu. Började med att knapparna sprack. Sen började högtalaren och laddningsgrejjan glappa, sen en dag så gick den helt plötsligt inte att sätta på igen. Så nu för tredje gången är den inne på reparation hos Anovo och jag har reklamerat den till ericsson. Jag tycker INTE om mobilen som inte fungerar!!! Men men.. Med detta vill jag bara säja till alla som försökt ringa mig och så vidare att jag inte dissar er! det är luren det är fel på!

Så vill ni väldigt gärna höra min underbara stämma så maila mig så kan jag ju maila tillbaka hemnumret ;)
 (gäller enbart vissa!)

Såå, nu Ida (vars blogg är steeeendöd!!! Hoppas du hajjar piken..) det känns som om den här borde vara din nästa lur!


Eller vad säjer du? ;)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback