jävla flingor..

Alltså, vad fhan är grejjen med det här? Jag har  vaknat tre morgonar i rad (no kidding..) och gått upp och tänkt mig ta en tallrik med såna här nyttiga jävla fitness flingor, som egentligen smakar kartong. Och varje morgon har jag tänkt "vart fhan är frukten i den här jävla kartongen?!" Så imorse tänkte jag såhär "Nu häller jag ut alla flickor i skålar så jag får se om det är frukt i den eller om dom har glömt bort den..." ut med alla flingor.. Vad hände? INGEN FRUKT!! Jag kollar på paketet och tänkte, svensk som jag är, reklamera skiten. och vad står det? Fullkornsflingor Orginal.... orginal=INGEN JÄVLA FRUT SÅ LÅNGT ÖGAT NÅR!!. Hm.. Dom borde ju ha varnat mig..


Med detta så vill jag meddela alla att dom måste Läääsa på kartongerna innan man köper något. det borde faktiskt stå "VARNING, ingen frukt i detta paket!"

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback