Ida lilla sötboll har talat igen





Såhär stog det i mina kommentarer när jag loggade in idag!



Ida om Myspys i vintern:
Bara att ringa igen om du ångrar dig och vill ha den där makapären imorn. Ja om du hinner göra det andra alltså :)

snart börjar skolan igen = du får träffa mig varje dag = ditt liv får mening :D muhaha hämd ;)

pööss



I love you very, very much my dear friend!!

Du kommer ihåg nyårslöftet du slöt med mig nyss va Ida?!
You better shape up guurlyguurl.

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Ida

Haha :D yeeah!

love u

Postat av: Ida

Jaaag tänkte ringa dig men självklart sparade jag Stefans nummer på min mammas lur och hon är inte heemma.. maila det!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback