sooon

Om en timme bär det av till arlanda. Träffade Ida idag och tog en tidig fika och efter det en sen lunch haha! Dyr fika, billig lunch. Bra prioritering va ;) Var jätte kul iaf!

Snar snart snart sitter jag på planet med en rom och cola i handen och en snarkande stefan dregglandes på min axel ;) Not too bad! haha

Jag har fått minst 3 mail, två brev och ett sms från Thomas cock (fylgbolaget) om att vi ska beställa taxfree prylar!! vad är grejen med det lixom.. Kommer INTE blogga från thailand. Kommer enbart besvara mail IBLAND! skolan, jobb och allt vad som heter ansvar kommer inte existera för mig under de närmsta två veckorna. Ska bli så skööönt!

Och Ida, jag har packat ner allaaaa bilder jag har på dig nu! Jag har ganska många, din lilla linslus!!!



(Ida, Gurra och Sali..)

Bye byeeee swedeeeen!!
Kanske kommer hinna blogga en gång till innan jag åker?.. hm vi får väl se

Permalink Allmänt Kommentarer (6) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Lia

Ha de så jääävla bra i Thailand! :) <3

Postat av: Zandra

Heej! MY, darling!! drar du till Thailand? wow! shit vad kul för dig, låter så nice..asiatiskt paradis de där! hallå, hur kan jag inte veta de här..jo för vi never talk. Nu måste vi se till att höras efter din resa. Ska du vara bort jätte länge eller?



puss zandra!

Postat av: IIIIiddaaa

Hahah fyfan asså :D så jäkla avundsjuk! jag vill också vara i Kittyland! I framtiden kommer dom säkert skapa en riktig katt som ser ut som Kitty som man ska köpa, då kan vi ha en sån och dela på varannan vecka :O



Inte för att du hade rätt, alltså att jag är i skolan och sliter.. har varit där typ en dag och har 40% olovlig frånvaro.. fattar inte hur jag lyckas :S. För övrigt har jag hunnit med ett tandläkarbesök hos Staffan med lagning (en till nu på onsdag) samt en snefylla. Ja det är ungefär det jag gjort tiden du legat halvfull och glassat på stranden varje dag ;)

Hehe bara att shoppa på nu när du är där nere bland allt billigt, hoppas det får plats i väskan den här gången också ;)



haha och jag vet att du såååå inte menar att du hoppas att det är bra här hemmaa ;) kan erkänna att det just nu snöar!!!



Hälsa Stefan, värmen och alla thaihoror från lilla moi :D:D

"kooooooom heeeeeeeem, vi börjar oooom igeeen" sjunger en liten trudilutt

Postat av: Ida

men iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiihwwwiiiee

Postat av: Sali

När fan kommer du tillbaka ditt troll? Har det inte gått två veckor än?



puss!

Postat av: Ida

Hoho ,du kommer få en trevlig överaskning när du kommer hem i form av massor av slask och snö ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback