Snart snart.. väldigt snart..

EN DAG KVAR! Imorgon 11.45 stiger vi på planet på arlanda mot varma underbara thailand. Väl där väntar en lyxig lägenhet med pool, jacuzzi balkong med havsutsikt, varma kritvita stränder och paraflaxdrinkar i solstolen. Och så klart massage, pedikyr, ansiktbehandlingar och sånt varje dag ;)

Vi får se om vi åker till bangkok några dagar med inrikesflyg eller om vi tar krabi! (bangkok  hade ju varit en upålevelse i sig.. 5 vånings shoppingcentrum och så.. hihi)

Så dom sista dagarna har jag nog haft den värsta resefebern jag någonsin haft (och den första!!) brukar aldrig vara nervös eller så men jag kan fhan inte sova på nätterna utan att svepa i mig en halvkanna rödvin!? Det beror iofs på att det varit fullmåne inatt oxå, Hopplöst att sånt kan påverka sömnen? -har iaf mått jätte dåligt hela natten och morgonen. Inte kul!

Har ju faktist shoppat en hel del oxå, Men bara bra saker dock! Två par byxor, en kjol, en jeansväst grej (skit snygg faktist..), en väska (som jag lämnade tillbaka) hårprylar, och en lyxig kräm- och lite annat smått och gott. Ska jag lägga upp bilder på allt sen kanske, eller vad säjer ni?

Btw. Någon som har tips på bra saker ma ska fynda i taxfreen?



Måste verkligen luta mig tillbaka nu och andas, jävla resfeber!!!

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Ida

Bra saker att fynda i taxfreen: Sprit, sprit och så lite sprit kanske


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback