Pink shit..

Ni vet när man börjar överplanera saker? typ, Vad ska jag ha på mig på flygresan, vad ska jag ha för skor, naglar.. vad ska jag ha för kläder då och där när vi är i Thailand? Ja.. Då kommer man hem med 4 påsar shopping i kista och sen nacka centrum..

Det som blev inhandlat var en jätte fin korallrosa kjol som man kan ha som både hög midja och minikjol och tubtopp. En jätte tunn svart tunika med knappar i fram, en jeans väst som slutar precis under brösten, ett par svarta byxor samt en ljus baby rosa stor väska som passar perfekt till min ljusrosa velourmjukisdress. Haha, ja ni hör ju.. Jag hinner shoppa upp resekassan redan innan vi åker, ;) nä då. men det var nödvändigt..



Stefan tror att jag kommer se ut som en typisk "östermalms-snobb-tant" och han kanske har rätt? Men det kan ju bli kul om folk tror att jag är riktigt svinrik... Ska nog ha pärlor i öronen oxå.. Har faktist köpt rosa matchande till väskan redan HAHAH! Kan ju passa på att lägga på en riktigt "vaxholmsdialekt" (folk tror faktist att det finns!) när jag ändå är igång..

Aja spikat och klart, rosa mjukisdress, rosa väska, rosa pärlörhängem, vita strass gympaskor.. vad mer... MÅSTE KÖPA EN ROSA MP3!.. Nästa på listan, Robert på Expert, håll i dig för nu ska jag köpa.. Fhan då måste jag ju köpa en ny lur och kamera oxå... hmm. blir en dyr resa det här.... ;)

Glömde jag nämna att mina naglar kommer gå i rosa?..

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Ida

Snyyyyggg! jag har letat efter en liknande i brunt!!! jag har väskpanik här hemma just nu, därav de minimala väskorna som du sa "du får bara i plånboken" till :p help mee!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback