Forsta uppdatering - Thailand.

Nu ar tva veckor slut imorgon. Fhan det kanns surt ska jag tala om. Och nej jag ar iiinte stekigt brun som jag borde vara, men fhan vilken underbar semester vi har! Dubbelt sa bra som forra gangen, dubbelt sa mkt shopping och nya vanner haha. Jastte mysig semester kan jag lova!! Imorgon kl. 8 gar planet har ifran och vi ber for att resan hem ska ga battre an resan hit. Vi fick inget tillstand att flyga genom syriens (sorry men det blev stort minus for syrien dar haha...)luftrum sa vi fick mellanlanda i 3(!!) timmar i Antalya (turkiet) och sen aka vidare till sharja (forenade arabemiraten..) tog som sagt 3 timmar extra om inte mer.Kaaataaastrooofalt jobbigt. Kunde inte sova heller trots att jag svepte i mig tre glas vin och en baileys :S

Nu har vi iaf kommit tilbaka till hotellet igen efter att ha suttit i en studio i 4 timmar nastan. Det var dock inte jag som gaddade mig utan stefan hihi ;) Saa nu snart ska vi ivag till en jatte fin restaurang och ata en god hummer middag med ett glas valbehovligt vitt vin. Smarrigt va ;) mmmmh. MASSA bilder utlovas nar jag kommer hem..
 

Miss you girlygirrrrlsssss.. ( -ni vet vilka ni ar hoppas jag ;) -)

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Sali

Saknar dig med :(

Postat av: Ida

Haaallåå?? Du ringde mig och jag försökte ringa upp men det tutade bara? :S

eftersom att du varit borta så länge så räknar jag med att du kommer se ut som en thai med snea ögon nu när du kommer hem!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback