Lyxliv för min del just nu ;)

Jaha nu ska jag berätta en ganksa kul sak (för mig iaf)- Eftersom att jag är ledig idag så går min älskling upp tidigare än mig och så säjer han såhär; Älskling jag stänger dörren nu för det kommer komma upp en kille här snart med ett paket som vägen typ 120 kg nu.

vad i helvete har du gjort? tänkte ju jag rent spontant...
Och upp kommer det ett paket som e typ 2x2 meter stort!?! och jag kan bara undra vadfhan det ÄÄÄR förnågot. Och inte fhan säjer Stefan heller trots att han vet att jag e såååååå jävla nyfiken. Till slut kom det iaf fram att han har köpt en....


Värsting massagefåtölj!!!!!!!
Okej ingen kan fhan någonsin komma och säja att mina pojkvön inte är bäst i hela jävla världen!
Han har gått och köpt en massagestol som egentligen är till för typ företag och sånt haha mest för min skull för att jag har problem med ryggen och inte har råd att gå till en kiropraktor!

Så jävla underbarast!
Tänk er nbär jag har gått och shoppat en hel dag i mina 15 cm heels och sen kommer hem, tar ett varmt bad- ansiktsmask och sen sjunker ner i en gryym massagefåtölj med rygg och sätes massage, vad och fot massage med värme under fötterna och akupressurpunktmassage! Helt sinnessjukt vad jag lever lyx nu ;P hahaa

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Zandra

Heej! hur är det!? hoppas allt är bra med dig. Jag har inte kvar ditt mobil nr eftersom min telefon typ krashade för ett tag sedan. Kom på att du har blogg ;) perfekt..kan vi inte höras på telefon eller något i veckan?



PUSS! :D




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback