IsaDora Dazzeling diamonds

Hej kaaaj, Halloow bojjen?! Kommer ni ihåg den? Haha, tänker på min kära syster när jag hör det haha.

Idag var jag i Täby centrum och i Kista centrum med min kära mor och lyckades spana in IsaDoras Dazzeling diamonds collection! Daamn jag e besatt redan :D hooh, hösten och vinter känns lite mer inspirerande nu. Den var rakt igenom GLITTRIG till max, vilket passar mig jädrans bra i frosten.


Såhär ser broshyren ut, sofistikerad och glittrig!


Så ser kollektionen ut och köpte man för över 200 kr fick man en sminkväska på köpet ;) Och presentgalen som jag är så fick jag ju oxå väskan.
 Till kollektionen hörde även ett shimmer rouge med highlighter som jag slog till på. Köpte även ögonskuggorna!





Fint va? ;)

Sen vandrade vin vidare och fick en till lite sminkväska med små sminkprover i från Max Factor. Väldigt roligt haha


Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Ida

taaaack gumman :D sån sjuk jäkla lycka!! :D



iiiiih jag är trött på att det inte går att kommentera på din andra blogg... går inte det att fixa eller ngt? iiih



pöööööss

Postat av: Zandra

Lyxigt! puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback