Vintertider, hoho

Snart är vintern här. Frostiga nätter, vita hustak och stora mysiga halsdukar! Dessutom kan man inte få nog med glittrande smink på vinter vilket är ett plus för mig som alltid måste vara värst när det kommer till det mesta.
Den här vinter och hösten har jag bestämt mig för att vara glad (för en gång skull på vinterhalvåret!) och tänkte därför fira det med en ny header.

FHAN vad sämst jag e med photoshop, men men. Går man på Edicon gymnasiet(?) så får man väl bortförklara sig med det iaf!

Tell me what you think! Men säj fhan inget dumt för då spetsar jag er på mina stilettoheels ;) Hohoo!

Önskelista kanske? Bara en månad kvar tills jag blir 18 ;) (känns som om jag har varit 18 i 5 år nu men iaf.)
Och sen är det ju jul oxå! :D

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback