Sweet 18!

Vet ni vad som pågår här hemma hos oss? Jo det är nämligen så att min kära mor och min älskade pojkvän har en KONSPIRATION mot mig! Det är något väldigt fuffens nu, för ungefär vad 20:e minut så säjer stefan att jag ska låsa in mig på toaletten och lätta på mig hörlurar och sätta på alla kranar för att jag inte ska höra när han ringer massa samtal!
Eller så så springer han ut på gatan och pratar!

Misstänksamt eller hur?! Är detta något jag bör varab orolig för?! hmmm.

Nä, jag har fått förklaring att dom planerar något inför the big big biiiig day HAHA. Som alla som känner mig vet så har jag typ längat ihjäl mig tills den dagen. My big 18th birthday weaaayyy :D

Även om det känns som om jag har varit 18 i 3 år nu. Haha ;) Well, man får väl skylla sig själv om man gör allting som man inte ska göra innan man e 18!




Haha fick precis veta att Stefan och min mamma ska mötas upp imorgon och typ åka n¨gonstans! Känns som att jag verkligen borde undra vad dom har för sig! Hmmm

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Zandra

Haha fan vad spännande? :) men sötnos när fyller du? puss!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback