Skopaket!

Hoho alla!


Vet vad vad jag tänkte göra nu? Jag tänkte låta er ta del i öite av min nya shopping hihi ;)
Har, som jag tidigare berättat, beställt skor från USA. Paketet kom idag och alla skor passade förutom leopardpumpsen som vad en strlk för små, men antingen går jag ut dom, kapar tårna eller säljer dom. Vad tycker vi? förmodligen går jag ut dom för jag gillar dom så mkt ;) "skoskav är smärta som finns i mitt hjärta" - citat av My! (jag alltså) Skor är ju trots allt min passion, delat med naglar ;)



Och slutligen, min ultimata "18-årsdags skor".
SKa lägga ut bilder på klänning jag har Tänkt att ha till.

So, what do you think? ;)

Permalink Bilder Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: sali

Dom silvriga är ju dösnygga!!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback