Planering och vin kväll

Har precis segat mig upp ur sängen (?) ja jag vet klockan e typ 1. men det är söndag och då fåår man!!

Igårkväll blev det en vinkväll med Sarah. Vi köpte hem massa goda delikatesser till henne och satte oss och planerade vårat kommande projekt. (Fhan vad bra det kommer att bli!) Jätte mysigt var det. Men självklart gick ju inte kvällen åt att bara planera utan vi pratade läänge om politik och religioner och lite annat smått och gott. Har mycket att lära av Sarah känner jag haha. Och så hade vi världens sötaste två små hundar uppe i soffan med oss hela kvällen oxå. Man blir ju så kär!


Så resten av dagen kommer jag tillbringa precis här, framför datorn skrivandes två uppsatser.

Tack ännu en gång Sarah för en jätte trevlig kväll!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback