Lip injection!

För nåt år sen (kanske mer?) gjorde Sali en restylane behandling i läpparna som blev jätte bra, och enda sen dess har jag gått runt och varit nyfiken på restylane och ev. perlane. Vem skulle tacka nej till lite fylligare läppar lixom?
Älsklingen säjer blankt nej. men å andra sidan så brukar nej bli ja i slutet när det gäller folk i min omgivning :D haha.
Så jag har spanat runt lite och så, och hittat en behandling som jag faktist skulle kunna tänka mig. Juvederm. Blir jättefina resultat. Jämna och fylliga och det ser INTE ut som anknäbbar.
Kanske ska önska mig en juvederm behandling på eriksbergskliniken? Man kanske kan dela upp den på typ. 4 födelsedagar så blir de inte så dyrt? Haha! avbetalning på födelsedagspresenter! ;)

((Framtiden my, framtiden! Då du blir rik och sånt!))

Nä, skämt åt sido. MEN en lip plummer från Too Faced hade inte varit helt fel! Lip injection heter den. (det är ett läppglans som gör läpparna fylligare.)




Läste nyss om en läpp mask också. Någon som har provat den? låter inte de lite halvmystiskt? läppmask?



Hm???

Permalink Allmänt Kommentarer (3) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Emelie B

Ooh jag tjatar på Isak att jag vill göra med restylan, han säger också nej än så länge :P skulle vilja prova liksom för att se hur de ser ut (: Fett snyggt!

Postat av: Saali

Vad ska läppmasken göra? Alltså förstorar den eller gör den läpparna mjuka? :S

Postat av: my

Läppmasken ska förstora oxå antar jag. Men? visst låter det mysko


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback