Drömma kan man..

Här kommer min drömönskelista!


Okej den här listan är jävligt orealistisk, men det är ju därför den heter dömlistan ;) hoho,


1. HUND!, ja en Mops. Hihi, först på listan ;)

Resten av listan följer i oordning!

1.
Okej, nagelbordet kommer på delad förstaplats med Mopsen ;)


Moneymoney, 100 tusen, till att starta aktiebolag med Sarah :D


En fet diamantring. hihi, i vilket syfte som helst! 


En resa, kanske smekmånad från att döma av ringen ovan *BlinkBlink* till underbara Mauritius i en Beachvilla? Ja tack!



Ja vadfhan, släng på en (eller två) rosa sportbilar sen e listan fixad ;) Haha! wohow.
Kanske en 4:a på söder oxå? eller...


Så, den mer realistiska listan kommer senare Haha! ;)

Permalink Allmänt Kommentarer (4) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Zandra

Jag skulle inte banga på något av det där! fast jag är bara inte i behov av nagelbordet. Men det kan stå någon annanstans och så kan du komma och fixa mina nails?



x0x0!

Postat av: Zandra

Det blir perfekt tycker jag!! miss u. pussssssssssssssss

Postat av: Linn

Snygg header. Men My, Du kommer få en mops ju!!:D

Postat av: Ida

Du skulle inte kunna komma med lite förslag som en vanlig dödlig människa skulle ha råd med?! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback