Självständigt, personligt och eget - Ja tack...

Vet ni vad jag stör mig på så jävla mycket?. Människor som inte kan göra ett jävla piss själv och bara gör vad dom ser att alla andra gör!! Det är OK att inspireras av andra, men man ska göra sakerna man inspireras av till sin egen grej..

Jag tycker det är tråkigt att människor inte kan plocka fram sin egen kreativitet i livet och kunna vara personlig och fatta sina egna beslut om sin egen livsstil! JAG ÄR SÅ JÄVLA INSPIREREAD AV ANTROPOSOFIN SÅ JAG HÅLLER PÅ ATT DÖ AV KREATIVITET!!

People, do what ever you fucking want to do, but do it your own way!!!

Kreativitet - även om det bara gäller små grejer är så jävla viktigt. Man ser copycats överallt på stan.. Hm-copys Gina tricot- copys osv osv..

Plocka fram er personlighet och var er själva.. Ni behöver fhan inte vara som alla andra hela tiden.. PERSONLIGHET är något som fler borde göra personligt!!!!

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Josefine

Keep up the good work!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback