SAALIII lilla knäppboll


image166
Jordens bästa brud :)
Inte nog med att hon e sjukt rolig och snäll och söt och allt sånt, utan hon är också en sån vän som lyser upp ens tillvaro!
Hon kan uttrycka sina känslor och det är BÄST!
Hon skickar sms och skriver inlägg i sin blogg om en som får en att känna sig så jävla upskattad som vän! TACK!!
Du är bäst och jag finns alltid här för dig om det är nått gumman!

Du smickrar mig så sjukt mycket när du säjer att du upskattar mig som kompis,
och jag hoppas att du vet att jag upskattar dig exaaakt lika mkt!

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: S A L I C I O U S

AAAAWWWWW vad söööötttt.. blev sjukt jävla glad nuuu hiihiiii :D looooooooooooveeee yooou


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback