Miguel och Sara :)

WOOHWOOOOWWW Sverige är i semifinal hoho.. Första gången i hela mitt liv jag har följt GOLFEN!! haha nä jag mena hockey ;P

Gryyyymmmt..


Förövrigt så struntade Sali i skolan idag och kom hit istället, vi satt o kollade på Sin city och snackade skiit. Myspys:)
Var hos hudläkaren och har bytt vårdcentral från vaxholms till björkhagen FHAN VILKEN SKILLNAD!! första gången i hela mitt liv jag har fått hjälp av vårdcentralen :) Sååå nu kommer huden stråååla i sommar ( I hope..?!) As skönt iaf ..

Nationella imorgon sen iväg direkt efter till enköping och träffa Miguel som kommer hem från Afghanistan med försvaret. Blir medaljutdelning för honom har jag hört rycktas om :) Stoooolt.. Ska bli skitkul är träffa Miguels syster Sara som bor i London nu och är hemma i Sverige på besök.. Sen ska vi iväg och Shopppaaa :D hihi, hon e shoppaholic.. galning.. men jätte gullig tjej :)

fullt upp för mig imorgon

Sååååå det är väl de. Nu ska jag fhanimej sova.. snart iaf Puuuuuuuussss
 

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Linn

..... förutom möjligen sd.. får man säga så? De står ju för en massa annan skit de också... :/

My, det kanske är dags för oss att fundera på vart vi ska söka asyl....? :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback