Lodndonresa någongång....

Hallå alla :)

Idag har varit en låååång händelserik dag. Segade mig upp, sjukt trött och irriterad, till nationella engelska. fixade klart det och sprang sen ner till bilen och drog iväg till Enköping, (livgardet där en del av försvaret ligger..) med mamma för att träffa Miguel som kom hem från Afghanistan och skulle få medalj, Robert Sara och Gunilla. Sen drog vi iväg till kista och käkade och sen åkte Sara och jag iväg till stureplan och shoppade. Eftersom att hon bor lite utsanför London så har hon inte varit i sthlm på 11 år. Hon e galen i shopping, men .. jag klagar inte :) Jordens gulligaste brud, Hon har bjudit med mig till London nu så jag får väl ta den resan framöver m det passar. Kanske kan jobba där ett tag beroende på hur livet ser ut senare :) Kulkuuuul.

image168


Imorgon blir det nog lugnt, ska bara mysa med älkslingen och kanske fixa naglarna hos Sarah :)

Många Saror här hahah...


Permalink Allmänt Kommentarer (4) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Linn

Sure, då är jag väl rasist då. Det är mina åsikter iaf. Jag tycker det är skitbra att Sverige hjälper flyktingar.. problemet är bara att 93 % av dem är INTE flyktingar! sverige tar in 90 procent av alla som söker hit.. alla våra grannländer tar in högst 20. (tror dessutom de har lite bättre koll på vilka som faktiskt ÄR flyktingar)
Inget parti vill sänka denna siffra.. (förutom återigen sd då). Vad ska man göra?
Svenskarna är nog inom en snar framtid en minoritet i sitt eget land.. fint..
Saudiarabien.. ja varför inte haha;)

Postat av: S A L I C I O U S

oj då... tack för den brudar ;) Visste inte att mina vänner hade dom åsikterna om invarndrare och sverigedemokraterna..

men men.

Postat av: S A L I C I O U S

Vad har du fått dem där siffrorna ifrån? Att 93% inte är flyktingar? Är det någon expert på saken som sagt det eller sådär?? Lite nyfiken för jag Tänkte bara eftersom att alla som kommer hit från Irak, Iran och dem där länderna har kommit hit pga att det varit krig. Men man kanske borde vart kvar och sprängts i luften ;)

ha ha..

Postat av: S A L I C I O U S

Nu är jag inte arg.. mer ledsen och väldigt besviken. Men har ni tänkt på att flera miljoner(inklusive mig och min familj) hade dött om dom inte fått komma hit. Har ni tänkt på att familjer kommer hit pga att dom fått svälta, pga att deras släktingar och vänner har sprängts i luften, pga att deras hem hotades.

!!Det är en sak att vara stolt över sitt land, alla svenskar ska vara stolta över att vara svenskar!!

MEN det är en helt annan sak att vilja köra ut invandrare för att det är för många här.. man är inte rasist för att man är stolt över sitt land, man är rasist för att man vill ha ut folket som kom hit pga svält och krig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback