Hudproblem träning(?) och tangentknas

Nu är läget såhär..Tangenterna på datorn fuckar ur, så texten kommer blihelt fucked, men de käönns inte som att hela världen går under för det.. Så jag förtsätter skriva=) Bra va...


Har varit hos läkarenidag (igen...) Min hud fuckar ur typlika mycket, om inte mer, som tangenterna på datorn... Inte kul,Så nu sitter jag här helt rödflammig i ansiktet, missbrukar kortison och hoppas att jaginte ska se ut som ett UFO hela dagen så jag kan dra och trna skivstång med min lilla Salicious ;D.. Ska Fixa naglarna på torsdag hos Saaarah Som btw fyller år idag GRATTTIISS (hoppas du ser det här nu idag då hihi..)

Har inte lagt upp bilden på dom rosa sommar tipparna ännu, men jag får väl göra det ikväll så får ni som inte sett se dom :)

Ikväll ska jag förhoppningsvis även få bilderna från optiker fotograferingen jag gjorde med fågel och hans crew i höstas (bättre sent än aldrig...) ;P hihi, spännande..

Såååååå nu jävlar ska jag försöka ta mig i kragen och äta bra, träna regelbundet och göra allt jävla skolarbete jag inte gjort.. eller inte. det kommer aldrig att inträffa för jag har nyss lärt mig göra jordens godaste Pannacotta.. Fhan de e farligt att kunna laga goda efterrätter..


Massa text inga bilder.. tråkigt. men de kommer upp bilder sen om jag orkar.. Kommer va helt stört slutkörd efter skivtången..Haha

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback