White trash beautiful...

Hemma igen från en heldag med min kära mor i Kista centrum.
Hittade en kritsträcksrandig hatt och ett skitsnyggt linne och en t-shirt. Och lite annat smått och gott..
Kommer kanske bilder senare.

Jaha så ikväll blir det bara lugnt, kolla på tv och mysa. Så  annars då.. Fick tre röda rosor av min älskade igår, så gulligt, det är såna "Små" saker som gör en så glad.

Har lyssnat på White trash beautiful - av Everlast idag, intressant tycker ni säker haha, men det framkallar gamla minnen. Whiiite trash beautiful theres somtehing you should know, my heaaart belongs to yoou!! trala, härlig låt..

mhm. appropå hattar så såg jag en skithet halmhatt idag på carlings där jag köpte den svarta hatten idag. Måse nog köpa den till Stefan, den ser sådär maffia-het-i-vita-linnebyxor-och-hatt-i-sommar ut.. mmh kommer bli hett på honom . Ska kanske köpa en skitsnygg skinnjacka där imorgon också när vi ändå är där. Vi ska nämligen dit imorgon till lush och köpa lite härliga tvålar till stefans mamma pappa och syster i  påskäggen eftersom att  vi ska till dom och äta påskmiddag imorgon. Alltid lika mysigt, hans familj är jätte gulliga! Får se om jag och Ida kanske hinner springa förbi en affär på gärde där sara sa att dom hade massa utförsäljning imorgon innan vi åker, annars får vi väl ta det en annan helg :)


Så nu vet ni... Byeeeeeeeeeee

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback