Vad jag har gjort idag då..

Idaag har jag;

Gått 16000 (!!) steg.
Varit på arbetsintervjuv
ätit på pizza hut (alla 16000 stegen försvann... hmss, men det var gott)
hyrt filmen River queen eller vafhan den heter..
Varit på G26 med min älsklling och kollat på kläder till honom..
Insett att vi INTE har lov nästa vecka (!!!!)..
Insett att jag måste plugga den här veckan..

Ikväll Ska (?) jag;

Gå flera steg (kommer aldrig att inträffa)
Spela tv-spel och knäcka älsklingen i skjutspelet med zombierna eller vad det nu e förnått.. (säkert My, säkert....)
kolla på filmen
Ta ett långt varm bad
Sova tidigt som fhan..

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Ida

Hittade du jacka? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback