Sweet dreams...

Ja det var ju låten jag vaknade av imorse dårå. Jordens skönaste låt att vakna till faktist.. Sweet dreams av marilyn manson, den går aldrig ur tiden... nono

image117

Jähap så nu är det väl bara att raska på lite här och sätta igång och börja sminka mig lite. Jävla fitt snön e ju fortfarande här. DET ÄR TAMEJFHAN INTE BRA FÖR MINA KLACKAR!!!!  det gör mig arg.. väldigt arg... Jag typ halkar omkring som bambi på hal is.  Jag önskar, verkligen att jag skulle passa i platta skor, men det är typ inte min grej verkar det som... aja, so long, byebye
 

Permalink Bilder Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Josefine

hahahhahahhahahaha så jävla skön!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback