"Ser du gult nu?!"

Äh Fyfhan vilken seg morgon. Ligger hemma i soffan med datan och lyssnar på "Vakna med the voice". Man hör riktiga dansarlåtar och blickar tillbaka på det förflutna.. För två år sen skulle jag säkert ha vaknat bakis och helt seg nu, PÅ EN MÅNDAG.. mm, kul liv. Helt seg, ångest för helgen, som smygbörjade redan på tordagen (onsdagen..?), och sen vilt party med dans på borden eller softarkvällar hos några halvsköna typer som samtalar typ;
-"Ser du gult nu?".. 
Mmmh ni förstår. Sjuka fester som kan sluta hur som helst, det vet man inte, och vi hade ingen tanke på att ens fundera på vad.. Vi festade galet, på båtar, på klubbar hos folk i limousiner(vart fhan kom det ifrån lixom, ingen visste varför.. :S) Hos sjuka massmördare (?) typ.. men vadfhan.. Vi ville ju bara ha kul?!!...

VADÅ KUL?! Jävla idioter... Vi kunde varit toalt sönder och samman våldtagna, styckmördade och kidnappade. Och ja det har varit äckligt nära allt för många gånger, men vi sket i varningarna, vi såg  gult, grönt, blått, lila.. Vi såg hela jävla regnbågen, vi såg bara inte hur jävla fel allt var.  Vi är ett gäng brudar, speciellt en, som alltid kommer finnas med mig i tankarna. Ni kommer aldrig försvinna.. Vi har gått igenom mycket och vi har faktist haft jävligt KUL, och det får man ändå inte glömma. Vi har inte gjort allt förjäves, det ska man inte borste från, vi har haft roliga stunder och vi har jävligt mycket minnen.. MEN ändå..

Att byta ut det livet mot det här livet jag har nu var det bästa jag gjort mot mig själv.. Visst man tappar kontakten med alla som sitter kvar i hela festarvärlden och bara ser  regnbågsfärger, men det är sånt man får bortse ifrån om man vill må bra i sig själv och anser att det är viktigare. Jag har aldrig mått så bra och jag är jävligt stolt över mig själv att jag lämnade allt bakom mig och gjorde det av egen vilja!

Nu kan jag bara tacka alla underbara mnniskor i min närhet för att dom finns och hjälper mig fortsätta ha en underbar vardag. Jag vet att den enda jag kan tacka för att jag mår som jag gör idag är enbart mig själv, men alla vänner och Stefan och folk i min närhet får mig att vilja stanna kvar i Icke-regnbågarnas land.  Tack!♥

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: cecilia thomsson

he my!
Skilnaden emmelan restulan och perslan är stor(anser jag) Restulan är billigare menperslan är mer för pengarna.det ger ett naturligt resultat och blir mjukt till skilnad från reslulan som ger klumpar.(som inte syns men känns) priset på perslan är olika på vilket resultat du vill ha men när jag sprutade in för ettår sedan så betalade jag 3000 kr. om du bara har 2000 så kan du be dom spruta inför endast 2000 det är de bra med det. men jagskulle rekomendera perslan trotts att restulan är billigare för resultatet blir så fylligt (angelina jolie) medans restulan ger mer ank-liknande resultat (olinda) hadet bra. om du har mer frågor så är det bara att fråga


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback