Mitt namn var My.. och jag kan inte koka pasta

Haha jag förvånar mig själv ibland..

Jag kan fhanimej inte laga mat, försöker koka pasta nu men det gååååår inte! 
jag kan inte skriva normalt med mina naglar, jag ska tvätta händerna och går ut ur badrumet utan att stänga av kranen (varför, jag vet inte?) jag har tänkt att jag ska sätta på en asbra låt i 1 timme nu, har jag gjort det? nej!.  Jag kan inte koka pasta, jag har sagt det redan, men skitsamma jag hör hur det kokar över nu...

Jaha... och mitt te är översockrat och inte gott. men jag dricker det ändå..

såå... vad ska jag göra idag då? inte gå utanför dörren iaf för då kommer jag säkert glömma bort hur man går i trappor, ta dubbelsteg och trilla ner för 6 trappor och slå ihjäl mig... eller glömma att andas eller nåttsånt..

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback