Mars jävla depplista... jag är extremt negativ nu

MarsMarsMarsMarsmallows!...


Hela mars kommer att bestå av liistoooor..
Justprecis...
Här kommer hela mars Nejförihelvetejagvillintealls-lista..´


-Neej till att börja skolan och hårplugga efter tre, nästan fyra, veckors underbar ledighet!

-Börja träna, äta nyttigt och allt annat såntdär häslosamt som man säjer att man ska börja med.. Det är ett söndagsyndrom tror jag?!...

-Att jag har ÄCKLIGT ont i ryggen!!! måste gå till en läkare..

-Att diska utan diskhandskar?(inte bara för marsmånad..)

-Att akryl/gele naglarna jag gjorde i thailand redan börjat lossna (oväntat..?!, nej..) och att jag måste göra om dom..

-Inga pengar.. det suger, jag vill ha en skinnjacka och stilettklackar

-Jag har redan börjat fjälla (som jag säjer.. andra påstår att det heter flagna... menmen).. vitfläckig.. mindre fint:(

-Varför har E-vitamin så jävla svårt för att skicka ut mitt jäla paket.. det var typ 2 månader sen jag beställde.. Happ nu fick jag göra en ny beställning iallafall.. (TACKSÅJÄVLAMYCKETFÖRHJÄLPEN...)

-Jag ligger efter i alla ämnen sjukt mkt.. hjälp... någon.. ?


Jahaaaa.. Bitterfitta, javisst :) My var namnet, kom ihåg mig.. pusspåer..
 

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Emsan

Jag vet! Det där söndagssyndromet kunde inte beskriva mig på bättre sätt! men jag ska försöka bli mer hälsosam (som jag försöker varje måndag)! Och plugget..Usch!
Jaja, ha det toppen i alla fall! :)

Postat av: Sali

haha jäävlar. Visste inte att det var "känt". trodde det bara va en skit grej som ingen visste om. Undra om det verkligen funkar då?
Hmm.. jag tror ändå man bara ser mest på dom har har spådär överdrivet små läppar..
Men det va inte speciellt dyrt heller?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback