Liteavvarje..

Jag somnade typ kl 8 igårkväll, Helt sjukt sov tretton timmar!! Vaknade nio imorse och bara kände att jag inte skulle gå till skolan idag, och så blev du ju.
Var hos Sara och fixade naglarna eftersom att en hade trillat av. alltid lika trevligt att träffa Sara :) Hon fixade dm gratis idag, så snällt.
Iallafall. Hoho jag har blivit handmodell för henne :) Lite kul sådär tycker jag!

Såå annars har jag inte gjort så mycket.. Tränade magmusklerna med ett intensiv pass. Skrattattack med andra ord. Och detta inträffade när stefan gjorde bort sig på pizzerian.

Ikväll kommer Stefans biiil till oss. Precis innan vi köpte den, eller i samband med affären så fick vi/dom en förfrågan om bilen skulle vara med i en kommande långfilm reggiserad av Måns.. nånting.. Han är känd iaf. Kul va, men det blev inte så pga tidsbrist och sådär..


Så anyway, vi ska se filmen Micheal Clayton, The truth is what he makes it senare.. Berättar om det var något att se senare..




 

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: S A L I C I O U S

hihihi jaaa skit kul :D blev så himla glaaad :D

Postat av: Ida

Haha jag får väl dra historien igen;
en tidig morgon efter en hård natt slog jag sönder ett glas över hela golvet. vi hade såklart ingen sopborste eller liknande, så jag skulle "fösa" ihop glasbitarna lite haha. det hela resulterade dock i sönderblödda knän ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback