Godmorgon..

..Allihopa, nu har jag äntligen pallrat arslet ur sängen, borstat tänderna, tvättat ansiktet i rosenmjölk, sprayat det med havsvatten, och sen smörjt in mig med en statshykräm. Intressant va?!. Tänkte bertta lite mer om mina morgonrutiner här. Närå skämta ba, men jag tänkte berätta vad jag köpte igår på den 5 timmars långa shoppingrundan jag och Sali hade igår :)

image121

Börjar med Lush produkterna. Dom här e dom enda jag kommer använda i mitt ansikte som hudvårdsprodukter. Jag har märkt att jag har väldigt känslig hy efter att ha exprimenterat med mitt stsackars ansikte med pealings, masker, renande vatten osv, så jag har slängt ut allt skit och satsar på milda, naturliga och handgjorda produkter nu istället.

1- Rengjörings kol-tvål som drar ut alla gifter, smuts och fett ur t-zonen+andra problemställen.
Heter; Coolface
Innehåller; Lakritsrot, lugnande rosenträolja, sandelträolja och sist men inte minst, KOL.
2 - Färscht ansiktsvatten som stänger porer osv efter rengjöring. Lämnar huden fräsch frisk och havsbris doftande.
Heter; Breath of fresh air
Innehåller; Havsvatten, mineraler, sjögräs, rosmarin och aloe vera.
3 - Mild och lugnande, nästan helt doftlös, ansiktscremé för känslig hy. Doftar svagt av mandel och vanilj. Helt utan mineraloljor som behövs döljas med sytetiska parfymer (inte bra för huden!). Lämnar huden mjuk och len, återfuktad och fräsch med en svag doft av fräsch och lugnande mandel och vanilj.
Heter; Celestial (nästan som mina p-piller... celeste haha..)
Innehåller; Vegetabiliska oljor, mandel och vanilj.

Såå det var en någurlunda genomgång av lush´s hudvårdsprodukter produkter som jag använder dagligen. Eller ska använda dagligen iaf, jag köpte dom igår ju!





för övrigt så köpte jag ett par pilotbrillor med silverbåge och silver-spegelglas (syns inte på bilderna pga blixten.). kommer bli as hett i sommar ;), en dubbelextension beauty tubes mascara från Loreál, två volume XL, ett genomskiligs skimrande och ett barbie-rosa, läppglans som förstorar läpparna, också från Loreál. Ett barbierosa nagellack från mavala (gräslig färg, men haha det blir ballt till i sommar till ..eh, öhmn.. någonting..,  ) jahap, sen köpte jag två andra saker och på Lovestore, men det kan jag inte avslöja vad det är ännu.. haha soon you'll know ;P


 

Permalink Skönhetstips Kommentarer (4) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Josefine

aa okej.

mm, jag är också jävligt kräsen när det gäller mascaror! Min tjejkompis har den där mascaran faktiskt, men aldrig testat den själv. Jag har en liknande hemma fast i Guldig, kan det vara samma? :/

Postat av: S A L I C I O U S

yaaaahhh tack själv :D Det va en jävla träning ska du veta! hahaha

Postat av: S A L I C I O U S

pallara arslet till mobilen också :P

Postat av: Linn

Mascaran är den bästa nånsin


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback