Godmorgon Sverige. (inte för att typ ens en 50000000000 del av svenskarna läser min blogg men men..

Goodmorgon dog morgon hööör fåglar sjunga högt i skyn... nämen allvar..

Haha satt och lyssnade(lyssmar) på  the voice nu imorse ovh hörde kommentaren "Blondinbella, men vafhan hon e ju bara en blond fjortis, hon e ju sämst" Haha.. Inget ont om henne då dåå.. men de va faktist en klockren kommentar i sammanhanget. Låterbara kommentaren tala för sig själv nu..

Wellwell, Ska till tandläkaren idag, Kul.. nej, han e skitläskig och de va IDA som lurade dit mig =( blä..
Sen blir det bara lugn myskväll(ovanligt?!! ) med älsklingen hoppas jag.

Aha nu e jag försenad tror jag tror att jag vaknar typ 3 timmar innan jag började.

Hugs and kisses.. See you later - aligator.. Byebye, hejdå, ciao .. aja men hejdåå!!

Permalink Allmänt Kommentarer (3) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Emsan

Lycka till hos tandläkaren! Sedan är det helg, underbaart! :)
Hoppas du får det jättebra!

Postat av: Ida

Sheat vilken pudding till visningsbild du har!

Haha hur gick det hos Staffan med tänderna? :|

Postat av: Ida

Det gick aaaasbra :D mohah
överlycklig, haha :D

förresten, har mitt gamla nummer tillbak nu, så du vet. wooha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback