Glaad påsk. I efterskott. eller efterhand?

Vad säjer man egentligen? Efterskott eller efterhand?. Efeterskott låter ju som att man ska skjuta någon, bara för att den e lite efter? Aja..

Här kommer bilder på påskäggen fylllda (inte längre på bilderna dårå för jag hade kanske möjligtvis.. hm ätit upp dom flesta..) med typ fransk eller belgisk eller vad det nu e, handgjorda choklad praliner :) wiie, fhan vad jag ääälskar dom.


image118


Obsession... glllllllllllllllllaaaaaaaaaaaaaaaaad påsk.

Appråpå påsk så åt jag stefan mamma min gudfar jc och min syrra påskmiddag på Tiffanys på götgatsbacken i helgen och då skulle min syster berätta för min mindre religionskunniga gudfar varför man egentligen firar påsk. Jesus uppståndelse och fhan vad det nu är.. Så snackar hon om att lärljungarna inte fick nån fisk och blabla och så såg dom jesus och beklagade sig, Osso säjer hon (min syrra..) att jesus frågade lärjungarna;

-"vad är det mina barn, har ni ingen mat!?"

Lärljungarna svarade enligt henne;

-"Nej jesus, havet är tomt så vi får inga barn." - ELLER MAT MENADE JAG JU"

haha  okej det var faktist jävligt mycket roligare i tillfället..
 

Permalink Bilder Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback