felsägningar

 Haha den här veckan har varit full med felsägningar. Jag är en sån som aldrig igentligen tänker på vad jag säger (bara när det gäller seriösa saker, för då tycker jag att man alltid ska tänka före man talar!!!). Här är två exempel på vadfhan jag har sagt för knasiga grejjor;

-"I helgen när jag skulle köpa potatis. Eller godis menade jag ju...."
-"Det var som när vi va i Danmark.... Thailand menade jag... !"

Haha och nu har även Stefan hakat på mitt spår och börjar säja fel.. Vi var nere på pizzerian och skulle hämta våran pizza vi beställt. Vi får pizzan betalar och får tillbaka växeln. Då säjer Stefan högt och tydligt;

"-TASK!"

HAHA taask?

Jaah iallafall, stämningen blev typ halvskum och pizzabagaren sneglade upp lite halv misstänksamt medans jag ser hur stefan blir såhär ihopsjunken och fundersam på ett underligt sätt. Direkt när vi kom ut frågar jag stefan

-"Sa du Task?!"
-"Jaaa fhan, jag trodde inte du eller någon hörde det. jag stog och tänkte på något annat!!"

Hahahaha. skitkul tycker jag..

Stefan kallade mig Taskmört häromdagen. Mitt spontana svar va

-"Och du e en Tösk mart!!!"
Hahaha, vad fhan e en tösk mart!?"
kul kul.. Iallafall, jag säjer sjuka grejor, och andra får skratta, det är lungaaan! 
 

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback