En marslista kanske?

Mars bästa;

- Fixade naglarna och det blev ap snyggt och inte dyrt! 

- Träffade Ida i skolan igår, (vi har inte setts på mer än 3 veckor, katastrof!)

- Ida såg att jag har blivit smalare? Haha, det var ju kul at höra ..

- Min kära mor och jag ska till ett spa och göra ansiktbehandling den här månaden (hoppasjag..)

- Det är vååårväder, idag iaf..

- 8 månader med älsklingen om någon vecka. <3

- Sommaren närmar siig och man kan gå i Puuump och skinnjacka (Om man hade någon???)

- Detoxkuren närmar sig... Äntligen, på måndag ska jag börja...

Någon som kommer på någonting mer??

Permalink Allmänt Kommentarer (10) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: jenka

hahahah aa verkligen !.. orka spela sexi framför webb cam så händer nått sånt ! :D

Postat av: EmelieB

Jaa :D jätte kul var det, sj då såg att du varit i thailand?:D
vad är detoxkuren? :P
saknar dig skutt, love u

Postat av: Anonym

nee men verkligen ! Haha..
Jaja..
jag ska jobba hela helgen.. så de blir lugna kvällar för min del ! =)
Sj då??

Postat av: Sali

hahahaha YEEESSS.. han e ju bara för skön HAHA!
Tänk vad pinsamt o va försäljaren!! haha

Postat av: EmelieB

va bra gumman! :) vad är det bra för?:P Stoppar man in en slang då eller?:D

Postat av: Sali

haha :D
Nej jag vetefan.. ska nog bara ta det lugnt.. du då? :)

Postat av: S A L I C I O U S

hahahah yäääääää

Postat av: Josefine

Yes.
Byxorna kommer från Demin och t-shirten från vero moda :)

Postat av: Emsan

Det är mitt kusinbarn som döptes, supersöt! :)

Jag jobbar på Telia kundtjänst och försöker hjälpa så gott det går!

Hoppas du får en toppensöndag idag!

Postat av: Josefine

I gallerian Mitt emot NK :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback