Detox..

Jaha började med min detoxkur igår morse vilket betyder att jag är inne på andra dagen idag. Hade sjukt ont i huvudet både igår och idag men jag tvivlar på att det är pga detoxen. (man kan få huvudvärk 3-4 dan när gifterna lämnar kroppen!). Iallafall. så har det hiitls gått bra. Har godis kakor och läsk framför mig men jag har inte rört det(Ännu..). Det jag har ätit är frukt; Ananas, vattenmelon, banan, apelsin och jordgubbar. Lunchen blev sparrissoppa och till middag igår åt jag kickling med sallad och klyftpotatis(?). gott var det.

Så.. jaha vi får se skriver väl mer om det om det händer något haha..

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback