Fuck u, drugbitches!

Till alla er unga tjejer och killar där ute. Till alla er tomma och påverkade människoskal. Till alla er som inte tycker att livet fyller sin funktion utan det syntetiska (jag vet att ni tänker, men vadå jag håller bara på med naturliga saker, jaja okej visst tjena... hejdå) skit ni trycker i er. Till alla er som någonsin varit så naiva och fortsatt med skiten med en tanke från början att "ni bara ska testa för att allt i livet måste testas en gång" men sen fortsatt med tanken "nej jag är inte beroende, det är bara på kul"..

Till alla er vill jag bara säja, även om ni inte kommer fatta det förens döden ligger mitt framför ögonen på er, Ni är så jävla Dumma, naiva, bortblåsta av er själva, egoistiska och SJÄLVUPPTAGNA! som inte slutar förstöra er innifrån och ut som ni gör.

Jag snackar inte om alla nu, utan folk i min närhet som stått mig nära men som börjat i skiten och sen fastat pga sin dåliga jävla självdistans. Folk som svikit mig, gång på gång, svikit sig själva, sin familj, sina anhöriga, sin omgivning och sitt egen omdöme. Jag snackar om folk som anser sig ha en rättighet att sitta och tycka synd om sig själva och att livet e skit för att sin uppväxt varit fucked, för att killen dumpat en, för att föräldrarna ligger i skillsmässa. SORRY GUYS, men de e ingen ursäkt för att sitta på sin, efter för mkt pundande och medlidande för sig själv, beniga röv med jointen i käften, kokset liggande undernäsborrarna och nålen i armen! heeelt bortblåsta med ögonen uppe i hjärnan som vid det här laget inte funkar längre för att dopaminet inte längre kan produceras av sig själv utan Ecstasy, dregglande, benig och förstörd. Många har haft jobbiga barndomar, alla har haft problem i livet, allas föräldrar e väl en pain in the ass nån gång? eller vadå, JAG VET ATT ALLA MÅR JÄVLIG KASST IBLAND, men de e fhan ingen anledning till att bli helt förstörd själv! Folk har lyckats ta sig ur de mest svåra situationerna förut, utan droger, utan onaturliga jävla äckliga saker som får hjärnan att förvridas och framkalla små rosa elefanter.. Ingen behöver egentligen dom där små rosa elefanterna. AND THATS A FACT! Fhan, brudar killar, ni e smarta varför gör ni såhär mot er själva? Att sitta och smoka lite då o då vadfhan de har väl maya indianerna gjort flera 100 år tillbaka,(och ner jag förespråkar INTE droger på nåt sätt) men de går till överdrift när man sitter på toaletten i skolan under 10 min rasterna och puffar vid luftventilationerna eller hur?!

Jag vet inte hur ni andra tänker, men när man ser att ens bästa närmsta vänner går från smart snygg och rolig till pundad, beroende och korkad så blir man fhan ledsen och arg. Orden för det går inte att beskriva. Man känner sig frustrerad som inte kan hjälpa till, arg som låtit deras liv utvecklas på det viset även om man aldrig kan kontrollera någon annans liv, besviken att en människa som stod en så nära låtit sig själv bli en sån människa man bara vill spy på när man ser den.

Ni som tycker att jag e dum i huvudet för att jag skriver såhär om mina förra väldigt nära människor har uppenbarligen inte varit i samma situation, eller så är det för att ni inte förstår mina känslor bakom den här texten. Ni som tycker att jag borde hjälpa till mer, -Jag har gjort allt jag kunnat, deras liv ligger inte i mina händer, nu får dom göra vad dom själva anser är deras egna väg.

Ni som sitter och läser inlägget och känner att ni håller med och förstår budkskapet, till er vill jag säja -gå eran egen väg och följ aldrig dina vänner fotspår utan skapa dina egna, din vän är inte du även om ni kallar er själsfränder. Umgås inte med folk som får dig att må dåligt över dig själv!

Känslan att sitta framför en vän som sitter och kokar upp en sked framför er, fyller sprutan som sen kommer blandas med några droppar blod. känslan av att kolla på den här människan, som snart kommer att förstöra hela livet med ett nålstick är så vidrig, tom och oförklarbar. Att se hur det går ut i blodet, för att förvrida den vackraste människans ansikte till någonting så extremt ångestfyllt men ändå rofyllt, panikartat med ändå lugnande..  Det är någonting jag aldrig skulle velat se om jag fick ändra det. Jag kommer ALDRIG mer acceptera sånt skit i mitt liv!

FYFHAN vad jag hatar droger. Det är så vidrigt så jag mår illa av att bara tänka på det.. Jag har uteslutit droger och sånt skit från mitt liv och de är fhan det bästa jag någonsin gjort. Jag dricker knappt längre, även om jag inte klassar det som droger, men det är ju inte nyttigt de heller så att säga.. Anyway, jag var tvungen att skriva av mig och ni som lyckats läsa er igenom det här hoppas jag tycker ungefär samma som mig. Keep out of trouble, byeeee

Permalink Allmänt Kommentarer (5) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Ellinor

TACK TACK TACK! Äntligen. Har tänkt att skriva något liknande, men har aldrig haft orken. jag håller med dig, har också sett några av mina närmaste bara sjunka ner i nån sort gyttjepölav droger, och det är det värsta som finns. Har också tagit ställning MOT droger och det är det bästa jag gjort, precis som du!

Postat av: Ellinor

ja verkligen, det SUGER! :/

ja absolut :D vi får ta en mysig kvällsfika någon dag nu på lovet ;D

Postat av: Ellinor

HAHAHAHAHA, jaaa, jag tnker på den kvällen typ varje dag, det va det roligaste tiderna nånsin XD

Postat av: Sali

Fan vad bra skrivet!!!!

Postat av: ax

ingen har rätt att döma och allt är vi ansvariga för vårt eget liv- låt aldrig någon påstå att du skall ha hjälpt mer när en person inte tar emot hjälpen han får. man kan inte tvångsinlägga en person som inte hjälper sig själv, som inte ber om hjälpen, visst är det tragiskt men det finns en gräns för vad man kan anklaga andra för och ingen vettig person som läser detta inlägget kan intala sig själv att du inte har försökt eller bryr dig.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback