Uppdate

Jaaa Nu var det ju ett tag sen jag uppdaterade här. Fhan de har varit heeelt dött. solen skiner ute och jag kämpar på här haha. Närå, men nu går saker och ting jävligt mkt bättre iaf :)

Har fått jobb. Svensk bokningsserivice för er som e intresserade ;) Bokar in möten åt oberoende finansiella rådgivare. Kommer typ gå i min mamis fotspår och bli ekonomi assistent. hahaa. kanske inte ;D

Systeryster tar studenten idag :D Ska på utspringet kl 12,00 sen bli det mottagning på båten. myyyspys.

För övrigt då så har det väl bara hänt små saker.

Va o fixade naglarna hos Sarah igår, blev jätte fräscht, Lite kortare än innan så nu har jag typ mina egna med förstärkning på, känns bra till sommaren.. Nu e dom lackade med ett polygrafiskt(eller va de nu hette..) lack från china glaze, riktigt grymt! försökte få med därgskiftningarna på bild men de gick väl sådär.. slänger upp en bild så får ni se



Niice va ;)

Var på skärgårdsbåtens dag igår i Vaxholm. Gammal tradition vettni ;P haha. Mysigt och komma till vaxholm på såna dagar och träffa alla gamla pooolers haha.
Träffade huuur många som helst, fhan vaxholm har inget slut känns det som, även om de e så litet haha..

Träffade bla. Ellis, Lollo, Emma Jätte mysigt gummsisar :)
Gynther, bellman lindhe o daniel alltid med ölen i högsta hugg?! :S kan någon förklara grejen haha..

Men meeen de va kul :)
Ska slänga upp lite bilder på Dom Uuuuunderbara märkes (brukar inte lägga så mkt pengar på märken.. men kvalitet säjer jag...) skorna och väskan (som hör ihop) som jag köpte på rosycheeks igår i vaxholm. HELT JÄVLA OTROLIGA. galet jag stog och skakade i hela kroppen när jag såg dom igår.. var tvungen :$ hihi..

så nästa inlägg blir det skor och väskor från lyxiga Milano Square ;) Missa inte!

Permalink Bilder Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback