Sverige vs. Ryssland..

Hallåå Sverige. E alla galet taggade inför sverige-ryssland idag lr?
Haha.. fhan de e någonting med mig och Ryssland.. Jag har fått höra, inte bara en gång utn jävligt många gånger, under de sista två åren att jag SER RYSK UT?!... jaha. okej och de tar man på vilket sätt då? Anyway jag avgudar det ryska språket och (försökte) faktist plugga lite ryska på A kursen i höstas.. Jag och 21 killar. skit kul, not, jag hoppade av efter en och en halv månad. MEN.. jag kan lite iaf.. typ.. snusk. men iallifall. Rysk? okej på vad sätt då frågar jag? Har fått höra att de e för att jag bla. har stora ögon, fylliga läppar (eller inte!!), rysk stil(?!), graciöst kroppsspråk och kurvor.. (hms... ) Jag tror dom jävlarna ljuger! Hahahaha. Menmeen..
Tar man det inte som en komplimang så e man ju negativ och de vill man ju inte vara

Iallafall HEJA SVERIGE nu käör vi för fhan. fram med golfklubborna och på med hjälmarna så spelar vi fotboll så de bah ryyyyker! 
Ni fattar att jag e ganska ointresserat va egentligen!?:S men e de em så e de.. har jag fått höra..




Ni ser.. Sverige smink. Inte Ryskt smink!
Jag e på G ;)

Permalink Bilder Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback