Semesterplaner..

Sååhåå,  nu till dagens planer.. har försökt ringa Sali den lilla apan för vi skulle ses och käka nåt (tror jag) och snacka lite skit men hon svarar inte.. Börjar sakna dig nu brudfhan :(

Sen kl.5 ska jag jobba.. Inte höjdarkul men.. får träffa söta Isabell iaf :) alltid kul.. Bruden garvar alltid sönder sig hahaha..

såå sen då, sen får jag skjuts hem (hallelulja) ska nog käka med mamsi också.. stefan kommer inte hem förens 11-12 ikväll? :S Jävla jobb han har asså.. fyfhan..



Anyyyway, de e semester nu snart :) Ska ha ledigt hela juli så då blir dett till stefans föräldrars landställe i Dalsland, skit mysigt :) Ska dit med hans syster och systers söner..

sen flrhoppningsvis en vecka i Italien oxå? :D hihi. mina förhoppningar iaf..


Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback