La Ink - Piixiiieee

Okej alla har väl sett Miami ink med allas favorit Ami James.. Och alla har väl förmodligen sett La ink oxå, med Kat von D.

Hon är ju en gud på sitt sätt och hon är gaöet uppskattad och älskad av de flesra. MEN.. Min favorit är varken Ami eller Kat..

Jag älskar den här bruden!;



Nämligen PIXIE!
så jävla söt och glad o gullig hela tiden.
De e hon som sprider glädjen hon humorn. Hon skrattar typ hela tiden o e bara allmänt söt och vacker(enlgit mig)


Cupcakes, tårtbitar nallebjörnar glassbitar stjärnor och andra färgglada saker över hela hennes kropp matchar hennes livliga personlighet.


well vad mer kan jag säja, så snygt trashig o söt samtidigt :) keep up the good work..

Permalink Bilder Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback