blivande nagelteknolog :D

Hallå....

Nu har jag fått alla paket -typ en vecka sen iofs men ändå ;D

såå, jag har köpt ett nagelskulptureringskit eller vad de nu heter hihh.

Uvlampa, gelér, filar, penslar, cleanser, desinfektion och allt vad det nu är (=


  • 500 naturella tippar
  • fyra gelér - undercoat, pink, white och clear
  • 1 pensel
  • filar+buffer
  • instruktions dvd
  • mallar
  • lim
  • cutter
  • cleanser
  • topcoat
  • Uv lampa!

Sen köpte jag till 7 st gelé penslar :)



Och ett glittergelé ;D

så jävla roligt, ska ta en utbildning till nagelteknolog direkt efter skolan :) bestämt och klart. såå snart när jag blivit bättre och så får ni komma till mig och vara försökskaniner haaha! (om ni vågar :S?!) ;D

Tack Sarah för all hjälp, du e underbar!! :)

Kommer lägga upp bilder på mina första naglar (som jag gjort på mig själv hihi..) imorgon...

Permalink Bilder Kommentarer (5) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Ida

fyfan vad häftigt :D

DU MÅSTE ÖVNINGSGÖRA PÅ MIG :D

går ju runt med helt felknullade naglar nu, tss



jag åker till turkiet på lördag, och kommer hem härifrån strängnäs på fredagkväll så nej det hinner vi nog inte tyvärr :/

vart ska ni åka? till hans föräldrars stuga eller vart var det?

puuuss

Postat av: Ida

gud vad mys :D hälsa stefan =)



jadå, vi måste ses sen! grejen är att direkt när jag kommer hem kanske jag ska åka ´bort direkt, men vi hörs :D puss

Postat av: Ida

vill se bild om du har testat på dina egna naglar, lägg uuupp :D

Postat av: Ellinor S

fan va coolt, vart köpte du det? o va kostade det?:D

Postat av: Linn

Yeah, du måste göra mina naglar sen hihi:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback