Vardag, helg, semester och paket från Ellos!

Mmmh mitt paket från Ellos.se har kommit nu :D wiiie. Har beställt underkläder och ett par röda pumps med 10 cm klack.. Sommarskor :) Bilder kommer nog sen..

Jahaja, vad har hänt förövrigt då.. jag och Stefan planerar en 2 veckors solsemester inom 3 veckor. Två dagar efter jag kommer hem från Irland♣ drar vi iväg förhoppningsvis.. Mauritius? Ja man kan ju hoppas iallafall. Mycket möjligt att det blir Thailand.
Har klippt mig på salong blond. (passande namn, jo) Det blev uppklippt med lite snelugg.. Fint fint, håret ser friskare ut.

image56

Motiv: Mina vardagsstövlar (som ser jävligt risiga nu iofs!)
Fotograf: Ida Persson
 

Permalink Bilder Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback