Shopping..

Wooooh, jag och mamma har varit ute och handlat idag :D.. Köpte en kappa och en kort jacka på rea.. Grryyymt.. Kappan kostade 700 igentligen, på rean kostade den 198! Jackan kostade 800 med 50%, Ni som är bra på huvudräkning kan ju lista ut att den kostade 400 kr.. Den var svart med LACKDETALJER!!! hihi, jaa de va ju bra, typiskt jag.

Fick paketer från Ellos idag..

image57
Ap dålig bild.. Men nice, det blir sommar-promenadskor med 10 cm klack..

Min kära mor blev helt förälskad i dom och sa
"-Fhan vad jag önskar att jag också kunde gå i sånadär horskor!"
hahaha... Jahaja... vad fhan ska man säja.. 


Mycket skor här i min blogg.. Men men, hoppas att vissa uppskattar det iaf, för det gör jag ♥


 

Permalink Bilder Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback